25. februar 2012

Velkommen!

Hej med dig, og velkommen til min splinternye blog!!!


Jeg hedder "Simon Hansen" er 14 år gammel og er helt ny indenfor "bloggerfaget", men jeg håber på at kunne få nogle views og noget god feedback alligevel!

I denne blog vil jeg skrive om alle ting der interresserer mig og/eller går mig på, fx. har jeg tænkt mig at skrive min holdning til bloggere, som "Fie Laursen" og "Jakob Fuglsang", som begge er meget kendte pga. deres baggrund.

Jeg vil også skrive lidt om politik og min 14-årige holdning til forskellige ting, samt ligge alt den sjove satire jeg kan finde på politikere på facebook osv. herind.

Derudover vil jeg højst sandsynligt skrive om de computerspil jeg spiller og ligge vitser, jokes, komik-videoer, musik osv. jeg lige støder på herind.

Sidst, men ikke mindst vil jeg løbende køre konkurrencer, som primært vil blive finansierede af indtægter fra de reklamer der bliver klikket på herinde (Skal dog lige godkendes af google-adsense før disse bliver lagt herind) og ellers vil jeg forsøge at skaffe nogle sponsorer, men det mangler jeg vidst lige et par hundrede views mere for :D.

Her til at starte med regner jeg med at smide et par indlæg ind om mig selv og hvad jeg lige har på hjerte, men hvis i har noget i gerne vil vide om mig, eller synes jeg skal blogge om, så skriv endelig en besked til mig, eller kommenter herinde.


Håber på en masse feedback fra jer, til mit første indlæg, og en masse ideer til fremtidige.
 -Simon Hansen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)