4. oktober 2012

Hvorfor skal det gå ud over McD at folk er likehunters?

Er faktisk ved at være ret træt af, at se alle de, der lorte-vægopslag, som lander hos Macdonald's Danmark, hver evigt eneste dag og, som alle tilsyneladende mener skal likes... Jeg tænker bare: Hvorfor er det McD, som skal hjælpe alle? Har du nogensinde været ude med en raslebøsse (kender ikke deres navn, but you know what i mean) og samle penge ind for fx kraftens bekæmpelse eller lignende? Eller har du stukket en af dem, der gør det en hundredelap? 80-90% vil nok ende med at sige nej her, medmindre de har tænkt sig at lyve...

-Hvis du har er du super sej og jeg elsker dig, for at forsøge at gøre noget for andre, men derfor synes jeg stadigvæk ikke, at McD skal bombes med disse posts, da de rent faktisk er med i bl.a. en organisation (de har vidst selv startet den), der giver legetøj og lejer bl.a. klovne til børnehospitaler osv. = Et mega fedt initiativ efter min mening.

-Hvis du intet af dette har gjort. Har du efter min mening OVERHOVEDET INGEN ret til at slå sådan nogle opslag op, men bør istedet selv tage dig lidt sammen og på en eller anden måde hjælpe en hjemløs, kræftramt, fattig eller lignende istedet for nærmest at tvinge McD til det. For de hjælper rent faktisk nogen!

I rent protest til dette bombardement, har jeg selv lavet en Likepost (Dobbeltmoralsk måske, i know), som du kan se her, hvis du har lyst: https://www.facebook.com/McDonaldsDanmark/posts/527136853967789?notif_t=like

Bevismateriale: (+ Extreme Paint Skills!!!!)


Hvis du er enig/uenig i dette, så er du meget velkommen til at smide en kommentar!
Kommentaren vil ikke blive slettet og vil blive besvaret, med mindre den er magen til andres eller den er direkte diskriminerende for mig eller andre.


Dette indlæg er sponsoreret af: Brevguld.dk
-Tjek de 3 følgende links, hvis du er interesseret i at læse mere om at sælge guld og guldsmykker til en god pris!
Guld købes i København
Guld købes i Odense
Brevguld.dk/salgafguld

-Simon Hansen
(Dette indlæg er sponsoreret)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)