13. august 2012

Info og spørgsmålsrunde!

Hej, så er jeg landet på Tjele Efterskole endnu engang og er klar til mit andet år, på denne skønne skole!
Dejligt at gense de gamle venner og møde en masse nye mennesker, der også er klar på et super fedt år!
-At jeg igen starter, betyder dog ikke, at jeg dropper bloggingen!!! I kan forvente nyt indlæg om 1-3 dage, alt efter, hvornår jeg har tid og kræfter til at få noget godt skrevet!
Er du startet på efterskole? Hvor? Er det fedt? (KOMMENTER!)


Spørgsmålsrunde:
For at prøve noget helt nyt, vil jeg i den næste uges tid, køre en spørgsmålsrunde for første gang på bloggen, da jeg har set, at andre har haft stor succes med dette!
Så hvis du vil vide et eller andet om mig, så smid en kommentar/et spørgsmål (Evt. link til din egen blog) og du kommer måske med i næste indlæg, hvor svaret på dit spørgsmål også vil være at finde.
(Før klovne spørger, er jeg hetero og er pt. single, så drop venligst spørgsmål om dette)

Håber i finder på en masse gode og interessante spørgsmål og at dette kan blive en succes!
(Kan du ikke lide idéen, så skriv endelig det, så jeg ved om det er værd at gøre en anden gang)
-Simon Hansen

6 kommentarer:

  1. Hvad er grunden til at du kører blogspot og ikke wordpress, der er mange flere funktioner i wordpress?

    SvarSlet
  2. Hvorfor bruker du blogspot istedenfor blogg.no ? :)

    SvarSlet
  3. Tja, jeg ved ikke om du finder dem så relevante, men synes selv det er interessante spørgsmål der kan fortælle overraksende meget om en parson - mine favorit spørgsmål faktisk ^^

    Hvis du skulle samlinge dig selv med et dyr, hviklet ville det så være - og hvad for dig til at minde om netop dette dyr?

    Hvis du skulle have en tatovering (vi kan bare lege det), hvad skulle det så være? Eller, hvis du allerede har, hvilken er så den mest betydningsfulde du har? Og hvad er betydningen?

    Hvis du kunne få en superkræft, hvad skulle det så være? Og hvorfor? Hvad ville du bruge den til?

    // Janni aka Gulde <>< gulde.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt klart, der kommer svar i næste indlæg :D

      Slet

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)