22. september 2012

Et lidt sjovt syn på blogging!

Der var lige en gut på amino, som postede denne video, som jeg virkelig er fuldstændigt færdig af grin over!
Kan et eller andet sted, se det her i rigtigt mange bloggere... Ikke så meget, det med "at det tager lang tid", men det at, jeg skal se, hvad andre får til morgenmad og hvilket tøj de har på idag (selvom det blot er et slidt hverdagssæt), ser jeg på rigtigt mange blogs!

Så her er den. Nyd den, grin af den og lær lidt af den, hvis du kan se dig selv i det!
Skriv gerne din mening om videoen, i en kommentar!

Håber du fandt videoen sjov eller rammende! Sov godt! :)
-Simon Hansen

1 kommentar:

  1. Skøn video!
    Tag gerne et smut forbi min blog hvis du vil, det kunne være skønt hvis du vil være fast læser!
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/

    SvarSlet

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)