10. juni 2012

Anmeldelse af musemåtte fra Aurea.dk

Nu fik jeg også en musemåtte fra Aurea.dk i hus, som jeg skal anmelde! - Jeg ved godt, at jeg nu har en fra Razer og denne nok ikke lige slår det helt, men den har alligevel nogle klare fordele i forhold til Razers:
1. Den er noget langsommere og dermed nemmere at surfe osv. med, hvor razers er mere til gaming.
2. Den er lige en tand mindre, og dermed passer den bedre, hvis du ikke har meget plads, hvor du bruger den eller bare ikke vil fylde for meget med én musemåtte.
3. Den kan tages med på farten og bliver ikke i forhold til mange musemåtter, af dårligere kvalitet bøjet, da den er lavet af blødt gummi, der kan bøjes næsten så meget som det kræves.
-Derudover kan man  aldrig få for mange musemåtter!!
Super dejlig musemåtte fra Aurea.dk
Et ekstremt godt grafisk billede af  Musemåtten, taget af den ekstremt
professionelle fotograf (aka. mig!)-Eller noget :D



















Aurea.dk sælger stortset alle slags måtter i alle mulige farver og størrelser både: plakater, postkort, dørmåtter og musemåtter, har de et kæmpe udbud af! -Kig forbi, måske, der er noget for dig!
-Simon Hansen
(Dette indlæg, er finansieret)

2 kommentarer:

  1. skøn blog du har dig! måske vi skulle følges? håber i hvert fald, du har lyst til at kigge forbi min blog :-)

    //untitleddk.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Fed musemåtte du har dig der. Jeg brugte engang også rigtig mange musemåtter hvor jeg fik tips fra http://mousepads.dk - det kunne være jeg skulle få tips fra dig i stedet.

    SvarSlet

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)