8. juni 2012

Anmeldelse af: "Razer Sphex"-Musemåtte

Så har jeg fået en "Razer Sphex"-Musemåtte hjem, fra webshoppen ComputerCity.dk!
-Efter at have spillet et enkelt spil League of Legends med musen, er jeg nået frem til, at jeg skulle have købt en bedre musemåtte for lang tid siden, for den jeg har i forvejen, er vidst en af dem man får gratis ved andre computerdele :)
-Musemåtten er super fed, da den klæber til mit skrivebord som et klistermærke (der let kan pilles af igen), og dermed forhindrer, at måtten flyver rundt på bordet, mit i et vigtigt spil, hvilket er gud!!!
-Derudover, har den vækket helt nyt liv, i min ellers så langsomme mus, som nu flyver rundt på skrivebordet (Så meget, at jeg skal til at have sat sensitiviteten ned til ca. det halve!)

Som i nok kan høre, er jeg super glad for denne nye mus, som kan findes/købes her: "Razer Sphex Musemåtte"
Den super herlige Razer Sphez musemåtte!
Ved godt kvaliteten sucks, men musemåtten ser altså meget federe ud i virkeligheden,
og er super god (Check ovenstående link)

Et par medfølgende "Razer-klistermærker"!!
-Derudover, medfølger det sædvanlige Razer "Certificate of Authenticity", som er ret cool og er lidt prestige-agtigt efter min mening :D


Stor tak til ComputerCity.dk, for denne dejlige musemåtte!
-Simon Hansen
(Dette indlæg, er finansieret)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)