14. juni 2012

Piger er sære på facebook!

Er du en pige, så tænker du nok allerede "Hallo, jeg er ikke sær?" eller også tænker du bare "Jeg er da altid sær?" - Er du dreng er du enig i den sidste :)
Ej, dette indlæg skal gerne tolkes seriøst, så herfra stopper den dårlige humor... Istedet vil jeg i resten af indlægget, fortælle lidt om, hvor sære/anderledes piger nogle gange kan være på facebook, i forskellige situationer.
(BEMÆRK: dette indlæg er en generalisering, de fleste piger kan genkende sig selv i dette indlæg, på nogle punkter, tænk over det, men tag det ikke for hårdt, blogger ikke for at give folk depressioner osv...)

Billeder:
Når en pige slår et billede op af sig selv, kommer der efterhånden flere og flere "Hej skkaaaaat, du er meega lækker"-beskeder og svar: "nej duuuh er", og det er ikke bare 2-3 pr. billede....  NEJ, Det er fandeme 20-30!!! -Og når man kender de omtalte personer, ved man, at mange af dem faktisk går og siger alt muligt pis og lort om hinanden til dagligt, MEEEN, Facebook er jo også noget andet, ikke? (eller hvad?)
-En dreng slår et billede af sig selv op = Drenge tager pis på det og pigerne skriver "Prettyboy!!" (Medmindre selvfølgelig han er lækker... Så skal, der nok komme nogle "du er lækker"-kommentarer i håb om fremtidig scoring)

Statusser: (3 sære ting piger gør ved statusser)
1. Liker en "min kæreste har lige slået op med mig"-status.
2. Skriver "Jeg er der for dig, hvis du har brug for det", til folk, de hader som pesten!
3. Skriver meterlange opdateringer om, hvor meget de hader en eller anden (typisk lærere eller gamle skoler), hvilket efter min mening OVERHOVEDET IKKE hører til på Facebook!

Håber dette har sat tanker igang hos nogle! -Hvis du ønsker at diskutere/debattere med mig om emnet, kan du bare smide en kommentar.
-Simon Hansen

1 kommentar:

  1. Må sige at jeg sidder som pige nu og griner at dette indlæg :-D Kan tydeligt genkende mig selv og andre. Og hvor er det tragisk! :-D

    SvarSlet

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)