24. juni 2012

Ny Deltaco trådløs mus!

Hej alle jer, der bare er en smule interesserede i computer, hvilket du jo må være, medmindre du selvfølgelig læser dette via en iPhone eller lignende!:D
For 3 uger siden ca, fik jeg en ny computermus hjem, som jeg har fået til opgave at anmelde af Hardware-Store.dk. (Skal lige siges, at jeg har været på efterskole og derfor ikke har haft mulighed for at anmelde den, ikke webshoppens skyld!, deres leveringstid var 2 dage.)
Musen ses her:
Musen fra Hardware-store

Billede af Musen fra Hardware-store.dk


-Ønsker man, at se et billede i bedre kvalitet af musen, ses den også her:

Efter at have spillet lidt spil med musen og surfet en del efterhånden, er jeg nået frem til, at det er en helt igennem ganske udemærket mus, som man sagtens kan bruge til lidt af hvert. Selvfølgelig kan den ikke leve op til standarden, for en mus der ville have kostet 1000-1500 kroner, hvilket din muligvis har kostet, men den er i den gode ende i forhold til dens pris, som ligger på 219 kr.

Webshoppen jeg også har skullet anmelde, er skam også ganske udemærket og har et forholdsvist stort udbud af diverse ting og sager, som man kan få brug for, fx forskellige USB-Muse og Trådløse Muse til helt fornuftige priser. 
Alt i alt, en webshop, som er værd at benytte. - Tak til Hardware-Store, for at give mig muligheden for at anmelde denne dejlige mus.

-Simon Hansen
(Dette indlæg, er finansieret)

1 kommentar:

  1. Jeg har også sådan én af disse muse. Som du skriver er de udmærket, desværre er min så ved at dø ud. Venstre museknap virker kun halvt, og tilten på hjulet har også set bedre dage. Men nu har den også været igennem mere end 2 års hård gaming, så den har helt bestemt holdt godt.

    SvarSlet

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)