30. juni 2012

2GB SD-Kort fra USBshoppen.dk!

Så er SD-Kortet fra USBshoppen sku i hus! 
Det er så hurtigt, som man kan forvente af et usb-stik af god kvalitet og kører helt, som det skal!
-Jeg overrasker nok ikke nogen ved at sige, at jeg ikke ved specielt meget om hardware (Hardware = fx usb-stik, SD-Kort osv.), som dette, men af hvad jeg ved, er det ganske udemærket til prisen!
-Super godt 2GB SD-Kort, som jeg varmt kan anbefale!

-Her ses det 2GB SD-Kort i al sin pragt pakket i hylster og klart til at blive brugt, til at gemme og overføre alt. hvad hjertet begærer fra fra kamera til pc osv.!









Visitkort fra USBshoppen.dk













-Her set visitkortet og konvolutten, som var med SD-Kortet :D



Tak fordi du læste dette indlæg, håber du fik bare en smule ud af det, hvis du mangler et SD-Kort, ved du i hvert fald, hvor du evt. kan købe det nu!
-Simon Hansen
(Dette indlæg, er finansieret)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)