11. maj 2012

Capcha koder - En dræber!

Er det bare mig, der er ved at være træt af alle de skide capcha-koder over det hele?? (Til dig, der ikke ved, hvad en "capcha" er, er det fx de 2 ord, du skal skrive, når du poster et billede på facebook)

Jeg synes virkelig, at det er irriterende med alle de koder over det hele, bl.a. her på blogger... Man kan sku ikke engang skrive en enkelt kommentar uden først at skulle gætte sig til 2 ord, som nogle gange er umulige at læse!
-Jeg håber virkelig at internet-nørderne, snart finder på noget bedre, for jeg holder godt nok ikke de koder ud meget længere... Captcha-koderne, dræber i hvert fald meget af min lyst til at være aktiv på nettet ;(

Anyways faldt jeg lige over denne fanside, som passer meget godt til min holdning: https://www.facebook.com/pages/Os-der-hader-Captcha-koder/263265863771290

-Simon Hansen (Captcha-haderen)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)