7. maj 2012

Ny "Oplukker" fra USBshoppen.dk

Ja, så har jeg sku fået mig en "Øloplukker" fra USBshoppen.dk, og så fik jeg også lige et 2 GB, USB-stik med i købet! :D
Disse vidunderlige billeder af usb-stikket/Oplukkeren, er taget med et 5 MP kamera,
 derfor den super gode kvalitet :)

Dejligt.
(Usb-stikket i min elskede Toshiba)

-Grunden til at jeg valgte netop dette produkt fra USBshoppen er simpel... -Kender vi ikke alle problemet ikke at have en oplukker ved hånden? Det oplever jeg i hvert fald tit... Specielt når jeg gamer!
Derfor er dette stik/oplukker så skide genialt, for hvem har ikke et Usb-stik ved hånden når de gamer og skal have noget at drikke?
Stor tak til USBshoppen.dk for denne geniale opfindelse!
-Simon Hansen
(Dette indlæg, er finansieret)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)