23. maj 2012

Hvorfor jeg blogger/Mine mål!

Nu synes jeg, at det er på tide, at jeg fortæller lidt om, hvorfor jeg egentlig blogger og hvad mine mål er med bloggingen! - Så det vil jeg gøre i dette indlæg.

-For det første, blogger jeg fordi jeg syntes det er sjovt, at skrive og blive set af andre. Desuden bruger jeg bloggen, til at komme af med mine tanker og holdninger, så de ikke bare sidder og fylder i mit hoved.
-Et af mine mål med bloggingen, er at blive god til at skrive indlæg, og skrive, så andre gider at læse det.
-Et andet er, at blive bedre til at skaffe læsere, ved hjælp af Bl.a sociale medier (fx facebook) og så, det efterhånden meget populære "SEO" (SøgeMaskineOptimering), som jeg håber på, en dag at kunne blive rigtig god til.
-Sidst og mindst, har jeg en drøm om, en dag, at kunne tjene en håndfuld penge på min blog, via reklamer osv. hvilket jeg arbejder lidt på. (Er faktisk ved at lykkes for mig, at tjene lidt småpenge på min blog)
(Siden jeg bruger, kan du læse lidt om HER!)


Håber dette indlæg, har kunnet give jer et lidt bedre indblik i, hvorfor jeg blogger.
Hvorfor blogger du? - Smid en kommentar med din grund til at blogge!
-Simon Hansen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)