25. maj 2012

Lidt sjov, fra mig til dig!

I anledning af mine 3333 views og 20 faste læsere, har jeg besluttet, at der skal være lidt sjov på bloggen.
Så... I dette indlæg skal du ikke regne med at finde noget seriøst overhovedet!!!

Først et par billeder:
Super sjov meme!

Jeg klarer branden

Chokolade er bare godt!
Kvinde bærer meget tung taske

























Og så en blondine-vits, som vi kender dem:
To blondiner havde fået job, og deres første opgave var at sætte brædder op på et hus.
-De stod begge oppe på stilladset og slog søm i.

Den ene undrede sig over måden den anden arbejdede på.
-Hun tog sømmene, kiggede på dem og enten slog hun sømmet i eller også kastede hun sømmet over skulderen.

"Hvorfor smider du nogle af sømmene væk?" - spørger den ene blondine.

-Den anden svarer "Hvis sømmet vender spidsen ind mod huset så kan jeg bruge det. Vender spidsen mod mig selv, kan jeg jo ikke slå det i og så smider jeg det væk!"

Den ene blondine tænker længe over det... Og siger så:
"Jeg tror ikke du skal smide de søm væk. Jeg tror de skal bruges til den anden side af huset."

'
Et "for sjov" indlæg for en gangs skyld, hvad synes du om det?
-Simon Hansen

1 kommentar:

  1. Ikke rigtig min humor...
    Tror, at hvis du normalt ikke bruger humor i dine indlæg, er det malplaceret at skrive et indlæg med humor. Du risikerer at det konflikter med din målgruppe, da nogen kan synes din humor er for barnlig, kedelig, for voksen eller for malplaceret.

    Min blog handler om min humor, men jeg kan derfor ikke gå ud og skrive et indlæg om sport, da nogle af mine læsere ville finde det røvkedeligt eller dumt og lidt pinligt, at det var min interesse (hvilket det ikke er, men det er et eksempel...)

    http://stupidsalt.blogspot.dk/

    Hvis du blogger for din egen skyld og er 100 % ligeglad med andres meninger (hvilket du nok ikke er siden du spørger dine læsere, hvad de synes), skal du bare skrive et grineren indlæg, hvis du lyster!

    Gør hvad du vil!

    Alphapony
    http://stupidsalt.blogspot.dk/

    SvarSlet

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)