15. maj 2012

Reklamer overalt på facebook!

Hvad synes du om de mange reklamer på facebook? (Kommenter med din mening)

Er det bare mig eller er facebook ved at være overfyldt med reklamer overalt?
-Vil snart tro, at kun, hvert 3. post er en almindelig opdatering fra en privatperson.
-1 tredjedel, er så posts fra "damnlol.com" og alle de der fun-sites.
-Og den sidste tredjedel er så ren reklame, fra sider som fx "Se justin bieber nøgen" og alt, det der lort!!!
-Og sidst men ikke mindst, har facebook også deres eget reklamesystem;(
HOLD NU KÆFT HVOR ER JEG TRÆT AF DET!

-Jeg synes det er helt fint, at facebook har regler, der bl.a. siger at man "ikke må reklamere for andre firmaer/websites end sit eget".
-Jeg synes ligeledes at det er helt fint, at de har regler om, at konkurrencer ikke må betinges af at man "liker/deler" en side eller et billede på facebook.
-MEN SÅ SKAL DE FANDEME OGSÅ FØLGE OP PÅ DEM!


Lige pt. bruger jeg pga. reklamer overalt fra alle mulige shitty hjemmesider kun facebook til 1 ting.
-Reklamere for min blog, i denne gruppe (Reklamér for din blog!), samt et par andre delingssider.

Håber virkelig snart facebook gør et eller andet, ved den manglende opfølgning på reglerne om reklame osv! (Hvad mener du om det? - Kommenter!)
-Simon Hansen

2 kommentarer:

  1. Jeg forstår din frustration, men det er ikke noget jeg lægger mærke til, og har ikke lagt mærke til det længe..

    Jeg har nemlig installeret Social Fixer for Facebook, så jeg slipper for blandt alle de der reklamer :)
    Link til Social Fixer = http://socialfixer.com/

    Dog virker det ikke med Internet Explorer, hvis man bruger det..

    Hilsen Stefan, og er da også lige blevet fast læser ;)

    SvarSlet
  2. Hej Simon!
    Jeg forstår og hvad du mener, men bare rolig. Det er en svær ting at stoppe, men Facebook er ihærdigt igang med at komme det til livs. De arbejde sammen med andre stor koncerner om at få lavet sådan noget som Social Fixer, men integreret i Facebook selv for at slippe af med dem.
    Du må give dem noget tid:) Men håber da vi kommer af med det:)

    SvarSlet

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)