17. maj 2012

Fie Laursen Debatten.

I et tidligere indlæg her på bloggen: "Min holdning til "Fie Laursen" og "Jakob Fuglsang", har jeg skrevet om, hvad jeg syntes var forkert ved Fie Laursen's blog, og dette holder jeg stadigvæk fast i.
-Jeg synes ikke det er "Ok", at skulle være et godt eksempel på, en der har mobbet og er blevet mobbet, som har fået et godt liv. Og så blande det sammen med indlæg om mode, smykker, makeup osv.
-Jeg synes heller ikke, at det er ok, at hun bruger denne "berømmelse" til at vinde præmier osv. på nettet, hvis hun gerne vil være "en almindelig pige, der gerne vil hjælpe andre".

-Det var min holdning igen, så i ikke er i tvivl (hvis du er, så skriv endelig).
NU til sagen:
Fie Laursen Debat - "TykkeGustav" (Se/hør videoen og læs så videre).

-Jeg kunne ikke være mere enig!! Jeg synes virkelig han har fat i noget, forbi jeg (og efterhånden en del andre) ikke kan li' "Fie Laursen", har de sku ikke ret til at kalde hende en masse lort, hvis de har noget de er utilfredse med, burde de kunne udtrykke sig, på en mere raffineret måde!!
-Og der er "ytringsfrihed" altså ikke en undskyldning...
Som tilføjelse, vil jeg sige, at jeg ikke håber at de nu 2 indlæg jeg har lavet om hende, er blevet tolket, som hater-indlæg.
Hvad mener du om dette indlæg/Fie Laursen (Alle krænkende kommentarer, vil blive slettet)7

-Simon Hansen

1 kommentar:

  1. Du undskylder dine holdninger for meget.
    Det er som om, at lige der, hvor dit guldkorn ellers ville have været - din pointe -, ryger du ud af takten med undskyldninger og pjat. Alt hvad du har skrevet med fed contains "jeg hater ikke, jeg hater ikke!".

    Men fuck jeg elsker alle de holdningsindlæg, du har skrevet, hvor du ikke undskylder eller bliver for lang i spyttet. Det indlæg der omhandler fordele og ulemper ved kollektiv straf er møgfedt. Du skal bare tage pis på tingene, ligesom du med dette indlæg burde have kommet med den der: "folk går amok og hater som små hundehvalpe fordi hun klynker og piver" - altså måske have vinklet den, så alle bare er langt ude, for det virker som om du både er enig og uenig. Det, Fie kører, er branding - og det virker.
    Du skal ikke være bange for, hvad Fie, Fuglsang og deres fans vil sige til, at du tager lidt pis på det. Det klæder dig sygt godt, og jeg tror du kan vinde meget respekt fra den kloge del af menneskeskaren.

    Lad os lige blive venner på Facebook engang. Tror du er den rigtige at diskutere målgruppe med.

    SvarSlet

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)