30. april 2012

Nyt Iphone Cover!

Så har jeg efter lang tids venten på efterskolen, fået mit "Sort Carbon"-iPhone-Cover hjem fra Tezzo.dk.
Lige pt. har jeg desværre ikke adgang til en iphone (Længere historie), men jeg har valgt at lave dette indlæg alligevel, da det ellers først ville blive skrevet om 2-3 uger og det er ingen vidst interesserede i :D
-Indtil videre ser det lovende ud, coveret er, som det skal være, ingen skader eller lign. så jeg håber bare på, at det kommer til at se lige så fedt ud, på Iphone, som jeg tror det vil!

Da jeg ikke har mulighed for at vise, det på en iPhone endnu, så vil jeg istedet vise jer det billede, som Tezzo.dk har taget af coveret:
iPhone 4 skin sort carbon
Super fedt cover fra Tezzo.dk.

-Simon Hansen 
(Dette indlæg er finansieret)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)