5. april 2012

Facebook app! - Prøv den og tilmeld din blog!

Hej allesammen
For et par dage siden opdaterede jeg bloggen og addede et par nye sider (bl.a. "Spilanmeldelser og "Sjov, komik og andet spas", samt et par andre sider) - Desuden har jeg igår skrevet et godt langt gæsteindlæg hos djpersson.blogspot.com om Fotografering/Hvilket kamera man skal købe, så tjek det ud hvis du har lyst!

-Sidst men ikke mindst, oprettede jeg siden: "Facebook App!".
Ved hælp af denne app, kan du når du har lyst, få serveret en lille teaser, der: "fortæller om en blog", "viser et billede der kendetegner bloggen", "samt giver et link til bloggen".
Læs teaseren - Er den noget for dig?
Hvis ja = Besøg bloggen.
Hvis nej = Tryk på "F5" og få en ny blogteaser frem.

Et eksempel på en blogteaser:
Prøv den gratis blogger-app
-Jeg mener at det er en god app, som jeg har fået lavet gratis af en bruger fra eksperten.com, som jeg klart kan anbefale til alle der har spørgsmål mht. en form for elektronik, hjemmeside, design osv.
-Prøv app'en her: Læs en blog!
-Hvis du ønsker at få din blog med i app'en så kan min mail findes i højre side af app'en.




Skriv meget gerne kommentarer/ideer til app'en i en kommentar til dette indlæg!!
-Simon Hansen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)