4. april 2012

2 utroligt ubegavede og højst besynderlige piger!

Idag, var jeg på vej hjem fra efterskolen og har nu ferie (JUBII!)
Turen fra Tjele til Holstebro, var gået, som planlagt, med lidt snak med Lasse Persson indtil vi kom til Viborg og så ellers skrive et gæsteindlæg om fotografering, som snart kommer på hans blog (Hører i om senere), indtil jeg ankom til Holstebro kl. 17:00
MEN SÅ, da jeg tog bussen fra Holstebro imod lille Ulfborg, da mødte jeg de mest ubegavede og utroligt sære piger/tøser, jeg nogensinde har kendt til.
Begrundelser for min mistanke om stor dumhed/særhed:
1. De er piger (MUHAHAHA:D)
2. Da 2 andre piger de tilsyneladende ikke kunne lide kom ind i bussen, dukkede de sig og da de 2 "uønskede" piger havde sat sig, sad de "dumme" piger og analyserede alt, hvad de "uønskede" piger lavede og gjorde grin med dem osv. (Selvom det efter min mening var dem der var utroligt meget til grin...)
3. De blev nødt til at diskutere, hvad en "Enke" betød (Som fx. en enkefrue)
4. Deres samtaler var generelt bare dumme, kan ikke engang huske, hvad de snakkede om, men det var til et -3 på den nye karakterskala.

-Hvis du er enig med mit "-3" til dem, så tryk lige "Cool" ved indlægget og del på facebook, via den lille knap, hvis ikke, så kommenter.

-Så næste gang jeg kalder nogen dum, så husk lige at minde mig på, at dummere mennesker altså findes!
En isbjørn der facepalmer















-Simon Hansen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)