28. april 2012

De fedeste ting ved at blogge!

Jeg vil i dette indlæg fortælle lidt om, hvad jeg synes er det fede ved at blogge, samt hvorfor jeg blogger.
Derudover har jeg stillet disse spørgsmål til et par andre bloggere fra gruppen "Unge Bloggere", som også kan findes i indlægget.

Hvorfor jeg blogger:
-Jeg blogger fordi, jeg er den lykkelige ejer af en fandens masse holdninger og får tit de mærkeligste ideer og kommer til at tænke over de mærkeligste ting, som jeg gerne vil dele med jer.
-Derudover blogger jeg også for at udleve en drøm, der går ud på, at kunne få gratis produkter og tjene lidt penge på nettet. Indtil videre, er denne drøm dog ikke gået helt i opfyldelse endnu, men jeg håber det kommer, i takt med mit stigende læsertal. (dog skal det siges, at min primære grund til at blogge ikke penge, det var det i starten, men er det ikke længere)

Hvad jeg synes er fedt ved at blogge:


-Jeg oplever at flere og flere kan lide at læse, hvad jeg skriver og forstår mine holdninger (Om de så er enige i den eller ej, er jeg sådan set ligeglad med, en diskussion gør for det meste begge parter klogere).
-Jeg synes det er mega fedt, at kunne få en masse feedback fra andre bloggere og dermed blive bedre, samt kunne hjælpe nye bloggere igang.

Andre bloggeres svar:

-Marlene Twistmann Pedersen: Jeg blogger blandt andet fordi jeg gerne vil vise nogle af mine kreative sider frem, som malerier, fotografier og andre kreative ting og evt. have lidt respons fra om, hvad de synes om, hvad man kan gøre bedre. Og så for at komme ud med mange af mine tanker engang imellem.

-Amalie Monique Fernande Kanstrup: Min veninde og jeg blogger fordi vi synes det er fedt at kunne dele vores inspiration og idéer med andre, så de også kan få glæde af den. Og så er det bare en fed hobby, hvis man kan kalde den det. Vi elsker at bruge tid på at lave vores indlæg, og finde ud af, hvad vi skal skrive om :-)

-Julie Marie Both Ipsen: Jeg blogger fordi det er min form for dagbog. Det er min måde at få tanker og følelser ud på, som jeg ellers bare holder for mig selv. For som mange andre, er jeg ikke glad for, at tale om mine problemer, men kan bedre lide at skrive dem. Så føler det er den letteste måde at af med mine følelser og tanker. Men samtidig er det også en god måde, at give andre en forståelse for, hvorfor jeg gør, som jeg gør og hvorfor jeg nogle gange opfører mig lidt mærkeligt.


Håber du kunne lide mit indlæg, hvis du kunne, så del endelig med vennerne på de små knapper under indlægget!
-Simon Hansen




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)