18. april 2012

Hagl i april!?

En lille historie fra mit liv:
Jeg var i forgårs på en lille løbetur på godt 5 km i idræt... Det var forholdsvist varmt og jeg havde derfor kun taget en T-Shirt og et par shorts på, da jeg nødigt ville svede for meget pga. solen...
Da vi var nået ca. 1 km ud, begyndte det at blæse rimeligt kraftigt og solen forsvandt, dette varede heldigvis kun ca. 10 min, hvorefter blæsten ophørte og solen atter kom frem i 10-15 min...
Men så begyndte da fandeme at hagle! I APRIL!!!? WTF?
-Sent forår i Danmark

Har i også pisse kolde dage hos jer, eller er det bare mig der bliver bombet af hagl når jeg løber og dermed bliver pisse snottet?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)