7. april 2012

Blog-Stikker...

Blog-Stikker er et ord jeg netop har opfundet... Det er en utroligt mærkelig forkortelse for "Blog-Statestikker", som kan kan opfindes af en så fucked up person, som jeg...:D

-Men i hvert fald, har jeg fået taget et par screenshots af nogle af mine statestikker her idag, som gælder for de sidste 7 dage, og de er så her:

Statestik
Det er virkelig sandhed, dine øjne bedrager ikke! LINUX BLIVER STADIGVÆK BRUGT!!!

Statestik
Hvem søger helt seriøst på "Chokolade konkurrence"? Og hvorfor leder det til min blog?? wtf?



Statestik
Altså, jeg får jo indimellem at vide, at der er russiske kvinder her fra nettet,
som gerne vil giftes med mig, men hvor kommer amerikanerne lige fra? - Jeg er bange!:)

-Skriv, hvad du synes om denne slags indlæg, bør jeg lave et lignende om 1-2 uger, eller burde jeg lade være? - Kommenter!
-Simon Hansen





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)