5. april 2012

Stick Run - Hop og duk dig!

Jeg har lige et spil jeg synes i skal høre om, hvis i ikke allerede har prøvet det, nemlig STICK RUN!
-"Stick Run" går ud på at man er en tændstikmand, som skal undgå forhindringer, ved enten at hoppe eller dukke sig. (Forhindringerne er kasser og rundsave, som utroligt nok kan hænge i luften...

-Det fede ved dette spil er at man kan konkurrere med vennerne om, hvem der kan komme længst og ligge det på hinandens væg, og dermed udfordre til at han skal forsøge at slå ens score.
-En anden fed ting er at man ved at hoppe fra kasse til kasse og ikke ramme jorden på noget tidspunkt kan få bonusser og stige levels utroligt hurtigt (De har for nyligt indført "Prestige mode", så man kan komme længere).
-Den sidste og 3. sjove ting ved spillet er, at der er mange bugs (fx kan man nogengange hoppe på en rundsav uden at dø) og så er der utroligt mange epic måder at dø på, som alle ender med en dyb stemme der siger "YOU FAILED!".
You failed!
















DERFOR MINE DAMER OG HERRER!
-Vil jeg, hvis dette post får 10+ kommentarer, lave en video med 100 forskellige bugs og måder at dø på i stick run og annoncere den om ca. 1-2 uger!

Så skriv en kommentar, hvis du vil have mig til at blogge på en lidt anden måde for en gangs skyld!
-Simon Hansen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)