30. marts 2012

1000 Views!!... - Snart ferie!

I går aftes nåede denne blog det dejligt runde viewer-tal, nemlig 1000!
Det skal fejres!!!
Chokoladekage til dig!



-Med masser af kage!!!






-Og et giveaway!, kig her: Konkurrence!






Derfor har jeg valgt at samle en god håndfuld fede billeder, som kan ses lidt længere nede i indlægget.
-Men der er også andre ting vi fejrer idag!
1. Bogen om "Bo og Lise", som jeg senere vil anmelde, kommer snart til min dør.
2. Det er snart påskeferie, dog får jeg først påskeferie fra efterskolen på onsdag...:(
3. I samarbejde med ejeren af Billig-voks.dk, lancerer jeg snart en super fed blog-app, som i vil komme til at høre meget mere om, når den er færdig, så bliv fast læser, hvis din blog skal med i app'en eller hvis du bare gerne vil prøve den!


De fede billeder:
Bold i klokkeværket
En pistol
                                                                                   


Fed meme
Kun mig der kender det her alt for godt?
Twilight bog som toiletpapir
Sry girls... But its true!
Cool meme

Nettohunde i aldi
Netto-hunde erobrer Aldi!!!
Sød hund i bad



A man is there...
Spooky pants...



Panda gemmer sig bag bambus
Totally gone panda!

God ferie/weekend til jer alle! 
-Simon Hansen







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)