9. marts 2012

Lidt aftensjov!

Så synes jeg lige vi skal have lidt god komik og gode jokes/vittigheder her til aften, er i enige?
Hvis ikke er det sku bare ærgerligt for her kommer en god sjat humor på højt plan (Eller noget i den retning?)

Ældre mand på motorvejen:
En ældre mand kommer kørende på motorvejen, da hans kone ringer ham op på mobilen.

-Du skal altså køre forsigtigt skat, de siger i radioen at der er en sindssyg tosse, der kører imod trafikken på motorvejen.
-Een siger du?? Der er sku flere hundrede her!!

Ny bil!:
Nu skal vi altså have en ny bil skat!
-Hver gang jeg parkerer den i byen, kommer der en betjent og spørger hvordan ulykken skete...

Ford:
Hvad er "FORD" en forkortelse for?
-Fejl Og Reparationer Dagligt.

I militæret:
Kære far...
Jeg har lært at rede seng, vaske, stryge og reparere mit tøj...
Hver morgen vasker jeg gulv og støver af.
Ellers skræller jeg kartofler, dækker bord og vasker op.
Er du sikker på at hæren kan gøre mig til en mand?
-Jens

Og så lige et par gode videoer:


En vild demonstration af et forholdsvist simpelt tryllenummer, for Rune Klan i hvert fald....


Og til sidst et af mine favorit-musiknumre:


-Fortsat god aften, nyt indlæg imorgen, så kig ind igen!
-Simon Hansen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)