12. marts 2012

Dagens komik mm.

Hej alle mine fans, hehe;D (Lidt for selvsikkert?)
Her er så aftenens vittigheder, komik mm.

Dog vil jeg lige starte med at sige, at i kan støtte min blog med 8 kr. ved at trykke på linket her nedenunder og så tilmelde jer nyhedsbrevet... Ikke noget i skal gøre, men i ville gøre mig glad!:
Modtag nyhedsbrev med gode tilbud hver uge fra Helsebarn.dk
-På forhånd tak.



Another meme


Payback!...















I retten:
Har de en advokat til at hjælpe med forsvaret?
-Nej hr. dommer, jeg har besluttet mig for at sige sandheden... Det er både nemmere og billigere!

Sekretæren til advokaten:
Der sidder en mand og venter herude hr. advokat. Han vil formodentlig gerne tale med dem.
-Formodentligt?
Ja, han sagde at han gerne ville snakke med "Den gamle svindler"



Godnat til jer.
-Simon Hansen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)