19. marts 2012

Reality serier: Paradise, Divaer I Junglen, Fristet etc.

Idag har jeg valgt at skrive om en meget populær genre mht. tv-serier, nemlig: "Reality serier".
Disse serier er, som i overskriften bl.a. Paradise Hotel, Divaer I junglen, Fristet osv.
-Mange ser dem, men ikke alle forstår at de diskutioner og skænderier, som sker i serierne ikke er virkelighed, det meste (Ca. 90%) af det, der sker i disse serier er enten rent skuespil fra deltagernes side... Dem der ikke spiller skuespil er desuden for det meste dem, som ryger hjem først, da de ikke kan bruges til noget.
(Dette emne kan man høre meget mere om i et foredrag af "Jeppe Søe", som jeg også selv har fået et wake-up af)

Dog, vil jeg ikke sige at serierne er decideret dårlige, kan man li' at se dem er det ok at se, men synes bare det er noget lort at se, hvis man ikke lige indimellem husker sig selv på, at det faktisk er en form for "komedie" og ikke en "dokumentar".

-Hvis nogen ønsker at ytre deres holdninger/diskutere dem med mig, kan de bare skrive en kommentar her, eller skrive en mail til: simon-blog@hotmail.dk.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Til slut, vil jeg igen fortælle, at hvis nogen ejer et firma/webshop og ønsker at blive sponsor på min blog
(Til gengæld for et sponsoreret indlæg om dit firma/webshop) eller vil sponsorere til en konkurrence her på bloggen, så kan jeg også konkaktes på simon-blog@hotmail.dk om dette.

-Simon Hansen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)