11. marts 2012

Den Fede Blog! - 500 Views!!!

I anledning af at min blog er blevet vist 500 gange på under 14 dage, vil jeg idag lave et lille ekstra-indlæg, med alle de fede billeder, vittigheder og videoer jeg har fundet her de sidste par dage!

meme
-Ved ikke med jer, men jeg er i hvert fald taknemmelig...
Nice Meme
-Professionel dyrkning af solen?








Dovenskaben længe leve!

-Vi ved det godt, det er ikke meget, men dovenskaben tager alligevel over i sådanna situationer.





Dårlig cykelkæde...
-Jeg får sådan en lyst til at løfte cykler, hvad med jer?







meme
-Sooooo true!!!




Mega fedt lavet
-Det vil jeg også lære










I skolen:
-Nå lille Svend, hvor mange søskende har du så?
-15!
-Tak spids!? Hvad laver din far så?
-Det har jo lige sagt!!!

-For at slutte af en lille beatbox-video, som mine venner og jeg har hørt adskillige gange på efterskolen... Den er fed!!!















-Tak fordi i læser min blog! Nyt dagligt indlæg kommer senere idag og ekstra-indlæg, som dette (Bare bedre), kommer når vi rammer de 1000 views! Glæd dig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)