7. marts 2012

Lige et par fede jokes fra mig til dig;D

Joke 1:
 Hvorfor er hundene på Grønland så hurtige?
-Fordi, der er langt imellem træer og lygtepæle.

Joke 2:
Jeg sidder og kigger på 2 duer, som skal til at hygge sig.
Pludselig er der en, som smider noget brød og så holdt de op...
-Jeg håber ALDRIG at jeg bliver så sulten!!!

Joke 3:
To børn i frikvarteret:
-Hvad har du bedt julemanden om til jul?
-En Tampax!
-Hvad i alverden af de???
-Aner det ikke, men med den kan man både: Ride på hest, gå i svømmehallen, cykle og være til gymnastik!

-Jeg har haft en dejlig "handicapdag" med mange forskellige "Blinde-Aktiviteter" mm. Om lidt smutter jeg til aftensmad her på skolen;D

Fortsat god dag/aften - Simon Hansen

HUSK AT DELE PÅ FACEBOOK PÅ DEN LILLE KNAP FORNEDEN I DETTE INDLÆG!
-På forhånd tak;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)