5. marts 2012

yay! Lektier!!!

Har haft en dejlig dag med masser af gaming og generel afslapning, også i lektietimerne;D
Så nu står den på en times tids intens lektier....;(

Nå, men hvordan har i det her til aften?
-Har jeg i hvert fald;D


Her er lige en joke til at få smilet trukket frem:


Et kaninpar blev jagtet af en ræv og nåede i sidste øjeblik at redde sig ned i et hul i jorden.

"Hvad gør vi nu!?", spurgte hunkaninen.

Hankaninen smilede varmt og svarede:
"Vi bliver bare her indtil vi er i overtal!"

Og så lige den mest nedern joke jeg nogensinde har set!:
Der var engang en pige, hun hed Emma.
Emma sad inde på sit værelse. Lige pludselig kom, der en myg, myggen satte sig på Emma's hånd.

Emma kiggede ned på myggen, den græd. Emma vidste ikke, hvad der var galt med myggen, så
hun sagde: "Lille myg, hvad er der galt? Hvorfor græder du?" Myggen svarede: "Det er fordi jeg
har fødselsdag, og mine venner har ikke sunget fødselsdagssang for mig"

Emma kiggede trist på myggen, og sagde: "Jamen, det kan jeg jo gøre!" Myggen lyste op i et smil og
så begyndte Emma at synge, mens hun klappede. "I dag er det myggen's fødselsdag....!"

Uheldigvis sad myggen på Emma's hånd, myggen var nu død, fordi Emma havde klappet mens hun sang.

Og fra nu af, synger Emma aldrig mere fødselsdagssang.





Var den ikke nedern????
Nå, men godnat til jer;D

-Simon Hansen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)