9. marts 2012

Weekend!, Year main!!!

Så har jeg lige 2 timer mere her over middag og så er der ellers dømt weekend! (Altså lige efter de 3 timer i bus):D

F...! jeg glæder mig til at komme hjem og få set familien lidt og generelt bare få slappet af...

Planer for weekend lige pt:
Fredag: Arbejde lidt på noget udbredning af min blog (Del den på facebook eller twitter på den lille knap i hjørnet for at hjælpe mig med dette!), Spille League Of Legends (Kommenter hvis du spiller og vi skal tage et game, og til sidst SOVE!

Lørdag:
Blogge, Evt. være sammen med venner.

Søndag:
Spille League Of Legends, blogge og slappe totalt af!
Og senere hen på eftermiddagen tilbage til skolen!

-Det er jo en meget rolig weekend... Hvad skal du lave i weekenden?


----------------------------------------------------------------------------------------------

Kommenter, del og bliv fast læser her på min blog, hvis du vil se flere indlæg imorgen.
Jo flere seere/faste læsere - Desto flere indlæg.

-Simon hansen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)