28. marts 2012

Akavede facebook sider (Danmarks bedste: "Røv", "Bryster" etc.)

Godaften til jer alle sammen, håber i har haft en super fed dag og at i vil sove mega-super-duper-megatastisk godt!...

Idag, har jeg, som titlen siger, bestemt mig for at skrive om de lettere "akavede" facebooksider, som efterhånden ligger overalt, nemlig "Glo-på-lækre-piger-siderne".

Først og fremmest er jeg jo en dreng, så kan lige så godt indrømme at siderne er til mit velbehag.
(De drenge der siger at de ikke synes det, lyver eller er homoseksuelle)
-Jeg forstår bare ikke hvorfor nogle piger (og drenge) vil sætte deres letpåklædte veninde/kæreste med store bryster/go røv på sådan en side, og jeg forstår slet ikke hvorfor man selv vil gøre det, er man ikke bare en smule opmærksomhedskrævende så?
-Altså de fleste piger har jo den holdning at hvis man er nøgen på nettet eller lign. er man billig... Jeg ved godt at der er et stort spring fra bh/g-streng til nøgen, men alligevel? Hvorfor er let påklædning på nettet så normalt?
-Hvis du har samme holdning som mig, eller en anden holdning, så skriv den endelig i kommentarboksen lige herunder.


Fortsat god aften og nat til jer alle!
-Simon Hansen


HUSK AT DELTAGE I MIT GIVEAWAY/KONKURRENCE: "HER"


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)