4. marts 2012

Sponsor!

Hvis nogen af jer derude har kontakt til et firma eller lignende, som vil sponsorere noget til denne blog/til en konkurrence på denne blog, så skriv endelig!

Ville være fedt at få nogle konkurrencer sat igang herinde ville det ikk?

På forhånd tak:D
--------------------------------------------------

Idag står desuden også på ren afslapning med familien (Sidder lige pt. med min bror på 3 under armen).
-Kl 18, skal jeg dog tilbage til "Tjele Efterskole", hvilket jeg glæder mig til!

-Simon Hansen

4 kommentarer:

  1. Du kunne ikke tilfældigvis lige tænke dig nogle reklamer på din blog, som du kan tjene penge på? :D

    SvarSlet
  2. Jo det kunne jeg lea, men hvis det er adsense du tænker på kan jeg ikke få det til at virke, da jeg ikke er 18 og min blog står i mit eget navn;(

    SvarSlet
  3. Nej, det er ikke Adsense ;-) der er et link på min blog, du skal bare gøre det via det :-D

    SvarSlet
  4. Har fundet det, men det er ikke et link.... Bare tekst, Kan du sende link via face eller skype?

    SvarSlet

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)