31. marts 2012

Tetris Battle!..

Jeg håbede sådan set på at jeg kunne nå i rank 100, før jeg skrev dette indlæg, men nu syntes jeg det var på tide at få det smidt ind, selvom jeg kun er i rank 91...
Nemlig en "anmeldelse" af det ekstremt populære Tetris Battle, som stortset alle danskere, som går i en form for skole kender til og spiller/har spillet.
Tetris Battle for the win!

-Det er egentligt ret utroligt, at sådan et simpelt spil, som er så gammelt, hitter så ekstremt for tiden, men jeg synes egentlig at det er fedt, til en afveksling fra COD, LOL, Battlefield, WoW osv.
-Personligt elsker jeg den super simple stil og syntes det er sjovt at konkurrere mht. rank osv. og jeg kan lige så godt indrømme at jeg spiller for at vinde og bliver lidt mobset når jeg taber et rank:D

Hvorfor spiller du det?

Ellers er der ikke andet at sige om dette dejlige spil...
-Kun at du skal holde dig væk hvis du ikke allerede kender det, ellers bliver også du afhængig!!!

-Simon Hansen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)