8. marts 2012

Sørgelig begivenhed på efterskolen;(

Ja, så er noget af det værste, som kan ske for en efterskole sket for os...
2 elever har stjålet fra andre elever for mindst 15.000 kr. og man forventer at de også har stjålet penge og andre varer, som vi ikke ved noget om, da de muligvis har solgt tingene videre og brugt pengene.

Det gør mig bare så skide gal! Hvordan fanden kan man finde på at stjæle så mange ting???
(Der er bl.a. blevet stjålet: Iphones, ipods, bærbare pc'er og en stor bunke opladere til forskellige maskiner)
Og den enes kæreste står nu tilbage, som elev på skolen og er mega flov over at have vidst det et par dage
(De er selv gået til bekendelse i dag, hvilket er det eneste positive man kan sige om denne "sag"...)

-Jeg ved godt at jeg for tiden mest har lagt jokes og andet sjovt ud, men dette er altså
IKKE for sjov!;( Desværre ikke...

Men jeg vil idag forsøge at tænke på noget andet, lægge det bag mig, og komme videre, men det vil nok tage lidt tid...

-Fortsat god dag til jer! Håber at "I" i det mindste får en god dag og mit indlæg kan skabe en smule debat her på min blog og hos jer.

-Simon Hansen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)