13. marts 2012

League Of Legends - Super spil!

God aften!

Idag har jeg besluttet at skrive et lille kort indlæg om mit yndlingsspil lige pt. Nemlig League Of Legends/LOL.
Spillet minder utroligt meget om Warcraft 3 - Dota, hvis nogen har spillet dette (Sjovt nok, da begge spil blev startet af de samme, dog er "lol" blevet solgt videre til Riot-Games derefter).
Spillet har lige pt. 32 millioner accounts (Flere end World Of Warcraft), alle været online indenfor det sidste ½-år, da de rydder op i inaktive spillere indimellem.
Alle disse medlemmer skyldes til dels at spillet er super godt, og til dels at det er gratis.

Kort forklaring på gameplay:
Man har en Champion/Hero, som starter i lvl 1 hvert game. denne skal man have op i level og få guld til, som man kan bruge på at skade ekstra osv.
"Guld" får man ved at dræbe monstre, minions og modstanderens champions (Andre spillere).
Man er på et team a' 3 eller 5 spillere alt efter game mode, og dem skal man arbejde sammen med, således at man sammen forsvarer sine tårne, dræber fjenderne og får så mange bonusser, som muligt (Bl.a er der en drage i spillet som giver en bonus).
Et super fedt spil, der kræver masser af samarbejde og fingerfærdigheder!


-Til jer, som kender spillet/spiller det, hedder jeg "sims10000" og spiller på serveren "EU-Nordic/East, så bare add mig!

-Til alle jer, som ikke kender til spillet, er der her et link, der kan guide dig igang med at spille spillet:
http://www.youtube.com/watch?v=pSmc4C1KXrs&ob=av3e

Og hvis du får lyst til at prøve spillet, signer man op her:
https://signup.leagueoflegends.com/en/signup/index

Kom ind og spil med mig i dette super fede spil!

-Simon Hansen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)